- COMET PS8R
- COMET HFJ2734Y
- COMET HFJL77Y
- COMET Zestaw śrub
- ICOM ID-52E PLUS D-STAR BT
- DIAMOND GZV4000D 40A
- ICOM ID-52E PLUS z okazji 60-lecia
- Wtyk UHF na kabel H155, RF5 nakręcany PTFE
- Wtyk UHF na kabel RG58 nakręcany PTFE
- ICOM IC-M510E EVO GPS, NMEA2000™
- ICOM IC-M510E EVO GPS, odbiornik AIS, NMEA2000™
- ICOM IC-R15
- COMET CHA250HD
- Standard Horizon HX320E z Bluetooth®
- ICOM IC-M510BB GPS, odbiornik AIS
- ICOM IC-M410BB GPS
- Przelotka gniazdo UHF / gniazdo BNC PTFE
- Przelotka gniazdo UHF / gniazdo N PTFE
- ICOM IC-U20SR PMR446 bez zezwoleń
- COMET AB35WS RX AIR BAND
………………………., ……………………………….
(data, miejscowość)
……………………………………………………………………
(imię i nazwisko Klienta)
……………………………………………………………………
(adres Klienta do korespondencji)
……………………………………………………………………
(numer telefonu do kontaktu)
eNka s.c. Tomasz Tusiek, Rafał Zatorski
Al. Grzecznarowskiego 2/404
26-600 Radom
sklep@radio-sklep.pl
REKLAMACJA
Oświadczam, że zgłaszam reklamację w sprawie umowy sprzedaży, zawartej w dniu ………………………………………… i dotyczącej zakupu następującego towaru:
- ………………………………………………………………… za cenę ……………………………………,
- ………………………………………………………………… za cenę ……………………………………,
- ………………………………………………………………… za cenę ……………………………………
Powyżej wskazany towar jest wadliwy, ponieważ
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Do niniejszej reklamacji załączam / nie załączam* fotografie obrazujące ww. wadliwość towaru.
Powyżej opisana niezgodność towaru z umową jest istotna / nieistotna*.
W związku z powyższym, w razie uznania reklamacji, żądam**:
- przedstawienia przez Sprzedawcę propozycji w zakresie usunięcia wady albo
- żądam wymiany towaru na nowy albo
- zamiast wymiany rzeczy żądam usunięcia wady, chyba że doprowadzenie towaru do zgodności z umową w sposób wybrany jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przyjmuję do wiadomości, że przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru bez wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby mnie inny sposób zaspokojenia
- …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Mam świadomość, że przekazane przeze mnie dane osobowe będą przetwarzane przez Sprzedawcę w celach związanych z wykonaniem tej reklamacji oraz spełnieniem związanych z nią żądań i to na zasadach określonych w odpowiednich przepisach prawa. Wiem, że przysługuje mi prawo do żądania od administratora danych dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, lub sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
……………………………………………………
(imię, nazwisko i podpis Klienta)
Informacja dodatkowa od Sprzedawcy:
Przekazane przez Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Sprzedawcę w celach związanych z wykonaniem Państwa reklamacji oraz spełnieniem związanych z nim żądań i to na zasadach określonych w odpowiednich przepisach prawa. Przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora danych dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, lub sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Więcej informacji zostało zawartych w dokumencie „Informacje od administratora danych osobowych”.
—
* niepotrzebne skreślić.
** należy dokonać wyboru, a pozostałe skreślić.